Translate

marți, 10 martie 2015

Practical life: atelier culinar pentru cei mici


"The purpose and aim of Practical Life is to help the child gain control in the coordination of his movement, and help the child to gain independence and adapt to his society. It is therefore important to “Teach teaching, not correcting” (Montessori) in order to allow the child to be a fully functionional member in hios own society. Practical Life Exercises also aid the growth and development of the child’s intellect and concentration and will in turn also help the child develop an orderly way of thinking."                       
http://www.infomontessori.com/practical-life/introduction.htm


Avem 5 copii năzdrăvani si 2 mămici cu chef de joacă!
Se iau tot felul de legume, plante, 2 pere si  un strugure mare ...Adăugăm câteva felii de șuncă si brănză topită,măsline si voie bună(pofta de mâncare s-a stârnit instantaneu!).
Am folosit si câteva ustensile: cuțit, forme de prăjituri(melc și fluture), tocător, scobitori.
Cei mici s-au distrat, au gustat si le-a cam plăcut genul acesta de...muncă prin joacă!
Primăvara în farfurie:











Arici sau ...un monstrulet!







Trei feţe

Copilul râde:
"Înţelepciunea şi iubirea mea e jocul! "
Tânărul cântă:
"Jocul şi-nţelepciunea mea-i iubirea! "
Bătrânul tace:
"Iubirea şi jocul meu e-nţelepcïunea!" Lucian Blaga


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Miercurea fără cuvinte- primăvara mea!

  Miercurea fără cuvinte este găzduită de Carmen, https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/  ! Happy WW!