Translate

vineri, 27 martie 2015

Învățătura și cunoșterea

"Anumiți copii învață prin comparație și similitudine. pentru alții, diversitatea și diferența trezesc mai mult interes din partea lor.Fiecare face acest lucru cu ajutorul unor elemente și contexte care le sunt specifice, apoi fiecare copil demonstrează o capacitate de concentrare foarte diferită unii în raport cu alții.Este deci normal ca ritmul de învățare să  aibă multă influență și importanță. Să se spună că un copil acuză o anumită întârziere ridică numeroase semne de întrebare.Cât timp vom considera valabilă o singură normă pentru toți, fără o analiză a dezvoltării legate de temperament, se poate presupune că unui copil i se vor atribui lacune de la o vârstă timpurie.Dar în raport de cine și de ce anume? Ce se întâmplă în procesul de individualizare, care confirmă că posedă propriul său ritm în legătură cu diferite elemente?
           Astfel, în planul învățăturii, este de remarcat că micuțul cu temperament activ este mai atent când mediul devine mai revigorant în opinia sa. O abordare prea teoretică, în care el nu poate experimenta imediat, nu este cea nmai bună manieră de a integra știința pentru acest atlet,
..... 
În ceea ce privește învățătura la copilul cu temperament emotiv, acesta se concentrează mai bine dacă mediul lui manifestă interes, mult interes și receptivitate. Când el simte că obține atenție, devine atunci mai vigilent. "
Cum să ne comportăm cu copiii în funcție de temperamentul lor, de Nicole Bedard-se găsește la chioschiurile de ziare.
http://blogulcolectionarului.net/2015/03/gazeta-sporturilor-carti-pentru-parinti-din-17-martie-2015/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Miercurea fără cuvinte- primăvara mea!

  Miercurea fără cuvinte este găzduită de Carmen, https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/  ! Happy WW!