Translate

miercuri, 12 martie 2014

Cum să faci din hobby-ul tău o afacere

Mi-a dăruit Domnul talanti si am vrut să-i inmultesc,să-i dărui, să dau "undita"cu care ceilalti să pescuiasca darurile care existau ,in  stare latentă , in ei...Am făcut voluntariat, am arătat in stânga si-n dreapta ce descopeream ca pot face cu lucrurile ce-mi cădeau in fata ochilor:ambalaje, flori , pietre,amintiri...
Asa, incet, incet am dezvoltat in mine o pasiune pentru reciclare,pentru a infrumuseta spatiului in care trăim,pentru daruri inedite...Da, mi-a plăcăut sa dărui lucruri in fata carora oamenii spuneau:"WAW!"
Mi-a plăcut să dărui cu...sufletul! In toate ale mele sunt cioburi sau picături din sufletul meu!
Ani de zile am stat inchisă in spatiul căsniciei,al cresterii copiilor...Departe de agitatia lumii, am inceput să descopăr ...lumea! Altfel! Am invătat si inca, invăt cum să cresc,cum să-mi folosesc aripile pentru zbor, pentru aterizări...Cum să planez deasupra obstacolelor si cum să mă retrag când pericolul e prea mare...
Asa tiptil, tiptil am prins curaj să mă fac vizibilă,să-mi fac cunoscute pasiunile...să vorbesc despre pasiune, relatii care te ajută să cresti, despre experientele mele care m-au făcut să fiu cine sunt...
Despre Work at Home Moms, am mai scris putin..."Politica" acestui proiect este de a veni in intămpinare mamelor care vor să revină pe piata muncii,sa-si dezvolte o afacere,care vor să impartă din experientele lor cu alte mămici aflate la-nceput de drum ca părinte!
 WAHM, a creeat un eveniment unde sunt invitate mamici   care au resusit să facă din pasiunea lor ,o mică afacere. La prima intalnire cu aceasta temă,au fost invitate, in Bucuresti, Alina Jianu://www.facebook.com/miresme.colorate ,  Raluca Dumitrescu de la Pretty Baby Names"Decoratiuni unice, simpatice, pline de fericire si culoare special create pentru a va incanta ochii si sufletul. Realizate de mana, aceste decoratiuni sau accesorii se potrivesc atat pentru copilasi cat si pentru parinti. Puteti anima camera sau oferi un mesaj cu o decoratiune PrettyBabyNames.Teodora  Pană, psihoterapeut in formare si trainer Aquaterapie:
"Aquaterapia este o metoda inedita de dezvoltare personala adresata in special bebelusilor, ce imbina in mod armonios si ludic elemente de gimnastica, masaj, exercitii acvatice cu observare si consiliere psihologica specifica, tinand astfel cont de nevoile psiho-fizice ale bebelusului tau."
 Mame, sotii si să inceapă un alt drum profesional?!Ce abilităti,cum să incepi ,la cine să apelezi,cât buget trebui să ai...Intrebări,intrebări...La o astfel de intalnire,poti primi răspunsuri si te poti impriteni ,poti pune intrebări si sa descoperi solutii la care nici nu te-ai gândit...Intalnesti mamici   de la care poti invăta,cărora le poti spune despre drumul si pasiunea ta.
Multumim, Elena si Cristina, de la Work At Home Moms  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Miercurea fără cuvinte- primăvara mea!

  Miercurea fără cuvinte este găzduită de Carmen, https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/  ! Happy WW!