Translate

vineri, 11 octombrie 2013

Ca o poveste...

Am intrat intr-o poveste cu oameni frumosi si buni,mi-au deschis portile sufletului si eu, am alergat spre ei să le descopăr frumusețea risipită in toată casa...Am luat cu mine,floarea sufletului meu si daruri bune de mâncat la sezătoare si cateva râsete cristaline...doar muzica a lipsit din aceasta atmosferă de poveste!
Sau poate notele muzicale. se rasfirau firave din crizanteme, frunze, lumânări aprinse, mirosul imbietor de trandafiri cu brânză, ceaiuri aromate....Multumim, prieteni dragi!








Un comentariu:

  1. Buna seara! Tin sa va deranjez pentru cateva momente venind cu rugamintea la d-voastra de a ne promova magazinul online deschis in scop caritabil, singurul de acest gen din Romania cu produse pentru copii http://www.salveazaoinima.ro/. Sa facem un schimb de logo/link, iar noi la randul nostru va punem logo pe magazin pe pagina sustinatori a magazinului!Va multumim anticipat!
    Va rugam sa ne lasati un raspuns pe adresa de e-mail: salveazaoinima@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Miercurea fără cuvinte- trandafiri

 Miercurea fără cuvinte este găzduită  de Carmen,  https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/?m=1 Happy WW!