Translate

duminică, 3 iunie 2012

Ce-am facut de 1 iunie(1)

De 1 iunie am colindat prin Bucuresti...
Primul popas l-am facut in Parcul Tineretului: am dat paine la o familie numeroasa de rate, am fost la locul de joaca, am mirosit trandafirii si am alergat prin iarba...





Apoi, ne-am dus in Parcul Lumea copiilor, unde am participat la festivalul zmeelor:




Intr-un foisor, am descoperit patchwork-ul cu doamna Alexandrina Popescu:




Dupa pranz, ne-am odihnit , putin picioarele,apoi, ne-am dus la biblioteca natioanala. In aula, cativa actori de la teatru Ion Creanga, i-au purtat in lumea povestilor:









Dupa spectacolul:"Palaria cu suprize", ne-am plimbat, putin, prin cladirea bibliotecii.
Apoi, ne-am dus in Parcul Herastrau, unde am vazut multe lucruri minunate,dar, despre acestea va voi povesti in urmatoarea postare.


Eram la masa si noi, cei mari, i-am urat Mariei :" La  multi ani!"...Maria, sta putin pe ganduri si ne spune:" La multi ani, tuturor, ca toti sunteti copii unor parinti!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Duminică binecuvântată!

Din grădină!