Translate

joi, 8 septembrie 2011

Maicuta Domnului


Silvia Avram: Imparateasa mea…

Împărăteasa mea, popas al mângîierii,
Pe drumul vieții m-ai sprijinit mereu,
Căci lacrimile mele înfrigurate
Ți-au spus atâtea de necazul meu.
Ți-am spus atâtea din frageda mea viață,
Icoanei Tale atâtea i-am rostit,
Iar ruga mea și temerile mele
Cu Tine Maică le-am împărtășit.
La vreme de ispită și durere
Când sufletul mi-era prea răvășit,
M-am resemnat în rugă și tăcere,
Iar Tu m-ai protejat, m-ai ocrotit.
Te rog, Presfântă Maică și Fecioară,
Să-mi fii alături Tu și Fiul Tău,
Iar celor ce se roagă către Tine
Să-i miluiești și să-i iubești mereu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Concert. Simion Bogdan -Mihai și Lăutarii de Mătase

 Finalul weekendului, am reușit să-l petrec cu fiica mea și soțul meu, Am mâncat împreună, afară, în curte! Ne-am bucurat de blândețea zilei...