Translate

sâmbătă, 2 aprilie 2011

Pink Saturday






 Despre Sambata roz , gasiti detalii aici:/http://howsweetthesound.typepad.com/my_weblog/

Eu ador rozul! A fost culoarea preferata a adolescentei mele, a fost pseudonimul cu care ma semnam in scrisori, poezii...
Am revenit  la culoarea aceasta, dupa multi ani, cand m-am reintors spre mine, spre esenta feminitatii mele...

Un comentariu:

  1. roooz, culoare indrazneata, dulce si super feminina intr-adevar! spor la a realiza ceva pentru sambata roz:) p.s. eu doar trag cate un ochi pe ici pe colo, nu reusesc deloc sa ma urnesc pentru a face ceva in sensul acesta al lucrului de mana, cu toate ca imi place enorm.

    RăspundețiȘtergere

Decorațiuni pentru sărbătorile Pascale

Îmi place să "meșteresc" ceva, pentru fiecare anotimp sau sărbătoare.  Pentru sărbătorile Pascale,obișnuiesc să fac câteva podoabe...