Translate

vineri, 9 aprilie 2010

Hrana pentru trup si suflet

Visul meu a fost sa am o familie si sa ma ocup de toata gospadaria si educatia copiilor!
Acest vis s-a implinit tarziu, dupa multe rataciri si lacrimi!
Azi, am o familie pentru care invat in fiecare zi sa daruiesc. Incerc sa le ofer o hrana buna pentru trup si educatie pentru suflet.
In acest scop, am cautat retete(vegane), mi-am cumparat obiecte care ma pot ajuta in procesul fabricarii preparatelor, am urmat cursurile de bucatar (la Brasov, ii multumesc doamnei Victoria de la restaurantul unde am facut practica pentru incredere si sfaturi si doamnei profesoare care ne-a predat!)
Suc: o portocala, un mar, o mandarina si frunza de lamaita:
Ultima achizitie facuta este un Power Juice cu care fac sucuri rapide si gustoase!
Produsul l-am comandat de la MediaShop, dupa ce am vazut reclama care i se face la TV
E util: fara curent, mic, bun de luat in vacante, il poate folosi si fiul meu, usor de curatat si se pot face si coktailuri:
Retete din Cocktailuri non-alcoolice
Limonada cu suc de mere
Daca iti plac merele, atunci iti poti prepara acest delicios cocktail hranitor si revigorant. Poti folosi orice soi de mar, in functie de preferinte.
Bautura de fructe citrice
Bautura de fructe citrice plina de vitamine si racoroasa.
Shake de ciocolata si lapte
Shake de ciocolata si lapte este o bautura care se prepara rapid. Cei ce iubesc ciocolata in combinatie cu vanilie, vor savura acest shake de ciocolat...
http://gastronomie.ele.ro/Cocktailuri_non_alcoolice_--rc74.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Miercurea fără cuvinte- trandafiri

 Miercurea fără cuvinte este găzduită  de Carmen,  https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/?m=1 Happy WW!