Translate

luni, 26 aprilie 2010

Muzica-poarta spre suflet!

M-am oprit, pentru o clipa, din agitatia permanenta in care ma aflu.
Nu-mi mai aduceam aminte prea multe despre mine, despre visele mele, despre muzica care mi-a hranit sufletul si care m-a facut sa "vad" si sa simt altfel, lumea in care traiesc. Lume - in care n-am ales sa traiesc,dar ma stradui sa traiesc!
Am ascultat, dupa mult timp, muzica clasica. Dar nu cu urechea...Cu sufletul! Beethoveen, Chopin, Albinoni, Mozart, Shumann...
Nu inteleg cum de uitam de noi, cum ne risipim, cum de pierdem contactul cu aceea parte sensibila din noi.
Nu e nimeni de vina. Nevoia noastra permanenta de a face ceva, altceva...Uitam, nu mai avem timp pentru lucruri frumoase.
E de ajuns sa oferim copiiilor , doar hrana si educatia care se cere in scoala? E de ajuns sa-i pregatim pentru o meserie, fara sa le dam un suport pe care sa-si cladeasca pasiunile, viata?!
E suficient sa-i lasam sa guste doar din cele ale "timpului lor"?
Nu cumva, suntem datori sa le cultivam gustul pentru frumos?
Asa ceva nu se preda la scoala, de aceea, ar trebui sa ne facem timp sa mergem la o expozitie de pictura, sa mergem la opera, la balet, la teatru, la un targ de mestesugari...
 Dar si la biserica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Miercurea fără cuvinte- primăvara mea!

  Miercurea fără cuvinte este găzduită de Carmen, https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/  ! Happy WW!