Translate

sâmbătă, 10 aprilie 2010

Boala - un pas spre Dumnezeu

"Pe cine iubeste,  Dumnezeu il incearca"...si nu ne da mai mult decat putem duce.
La cativa ani dupa nasterea fiului meu, la un control ginecologic de rutina, mi s-a descoperit o rana pe col. Am facut testul Papanicolau si un examen de secretii. Nu au iesit bine...Am facut un tratament de lunga durata si intr-un final, mi s-a facut o cauterizare.
Dupa vreo 5 ani m-am casatorit si aveam sa pierd doua sarcini din lipsa unor informatii vitale: nu mi s-a spus ca trebuie sa fac niste analize amanuntite pentru a se depista o posibila cauza a pierderii primei sarcini. Am ramas insarcinata, fara sa stiu ca dupa sarcina pierduta trebuia sa fac un vaccin. Am Rh negativ! La aproape 4 luni, am pierdut si a doua sarcina care m-a marcat profund!
La un an dupa aceasta pierdere, am ramas iar insarcinata. Sansele sa aduc pe lume un copil erau minime. Cu 5 luni inainte de a ramane insarcinata facusem o hemipareza si inca ma aflam in perioada de investigatii. Cand mi-au pus, in sfarsit un diagnostic si mi-am cumparat tratamentul am constatat ca nu-l pot lua: eram insarcinata!
Dumnezeu a ingaduit sa se intample toate acestea! N-am mai facut tratament si in timp pareza a disparut. Au aparut indoielile si cosmarurile legate de a doua sarcina pierduta...Doamna doctor care m-a sprijint pe toata perioada sarcinii si cu care am si nascut, mi-a spus ca nu prea sunt sanse sa pot tine sarcina! Era in perioada postului Pastelui in 2007...Am tinut postul, am facut multe analize...Am avut norocul ca cumnatul meu, Daniel sa mearga la  Athos si sa imi aduca un "brau" de la braul Maicii Domnului, sa puna acatiste si pentru mine. Cand s-a intors, mi-a spus: "Imi pare rau pentru tine, dar vei avea o fetita!" Am fost socata ! Nu facusem ecografia de la 4 luni...Simteam ca e fetita, dar nu eram sigura!
Am luat acestea ca grija si dragoste a Bunului Dumnezeu!
Desi,eram plina de pacate si nu aveam nadejde, mi s-a dat dar sa inteleg ca Dumnezeu nu este judecator ci este Iubire!
Spovedania, cuvantul duhovnicului, rugaciunile celor dragi si a parintilor au facut posibila nasterea fiicei mele Maria.
Dupa nastere, doamna doctor mi-a spus ca a fost un miracol si ca nu mai pot face alt copil: aveam fibrom!
Am neglijat aceasta informatie pana cand el, fibromul a inceput sa-mi faca probleme. Controale, tratament...Si apoi, am renuntat la doctori.
Am cautat pe internet informatii, tratamente naturiste si am hotarat sa imi acord o sansa. Am inceput tratamentul naturist si dupa aproape un an , fibromul nu se mai vedea...Iar investigatii, analize...Nu ma simteam bine!
Aveam simptoamele un sindrom vertiginos, amortelile revenisera si nu mai erau doar pe partea dreapta, aveam dureri gen "gheara" in zona inimii, insomnii...
Si am ajuns la cardiolog,  endocrinolog, neurolog, hematolog, reumatolog, ginecolog...
Si iata, dupa atatea controale ginecologice am intalnit un doctor cu dragostea Lui Dumnezeu care  mi-a dat un tratament adecvat si sfaturi bune! Nu trebuia sa mi se faca acea cauterizare! Acum trebuie sa merg sa fac o analiza care costa 400 lei, pentru a sti daca sunt sanatoasa sau ...am cancer!
Toate ni se dau ca sa-L primim pe Domnul cu smerenie, cu pocainta! Boala poate sa te inraiasca dar poate sa-ti deschida ochii sufletului catre durerea celorlalti, catre Domnul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Duminică binecuvântată!

Din grădină!