Translate

sâmbătă, 13 martie 2010

Ucenica in toate!
Invat sa-mi deschid aripile catre lume si Dumnezeu!
Invat drumul spre inima mea si spre Iubire!
Invat sa deschid ochii dupa ce am stat in bezna...
Reinvat sa zambesc,sa dansez, sa cant, sa spun vorbe soptite de dor...
Reinvat ca sunt femeie, dincolo de toate grijile cotidiene,dincolo de toate neputintele mele..
As vrea sa ma vada cel drag asa cum sunt...Asa cum nu ma poate vedea...
As vrea sa-mi amintesc cum era sa zbori, sa crezi in dragoste,sa -ti de mana iubitul si sa ai tot universul la picioare...Mi-e dor sa fiu iubita si sa iubesc!
Ucenica in toate...dar am crezut ca pot sa fiu mama, sotie, prietena,fiica si nora! De mult timp invat, dau examene la...Viata. Dau examene la rolul de mama, sotie...si parca tot iau note mici..
Unde am gresit?
Unde e raspunsul la tristetea mea?
Sunt o ucenica,un om care spera sa-si gaseasca linistea si bucuria!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Decorațiuni pentru sărbătorile Pascale

Îmi place să "meșteresc" ceva, pentru fiecare anotimp sau sărbătoare.  Pentru sărbătorile Pascale,obișnuiesc să fac câteva podoabe...